Om de telefonische bereikbaarheid te vergroten, hebben wij per 6 september een nieuw telefonie systeem. In het nieuwe keuzemenu bieden wij u meer opties.
Wij bieden u hiermee de mogelijkheid om niet meer te hoeven wachten in de wachtrij aan de telefoon.
Wij kunnen u terugbellen!
Uiteraard heeft u ook altijd nog de keus om wel te blijven wachten, maar de wachttijd is hetzelfde als de terugbeltijd. Als u kiest voor terugbellen verliest u dus niet uw positie in de rij. Ook tijdens pauzes en op momenten dat wij de telefoon niet direct kunnen beantwoorden, zullen wij u niet onnodig laten wachten.
U krijgt dan automatisch een tijdstip waarop u wordt teruggebeld.
Er zijn een aantal zaken die u wel kunt regelen tijdens pauzes en als wij gesloten zijn. Zo kunt u een herhaalrecept altijd aanvragen. Op deze manier zorgen wij ervoor dat we beter bereikbaar zijn en effectiever omgaan met uw en onze tijd.
Luistert u daarom de eerste keer dat u belt, goed naar de keuzes in het menu.